Najważniejsze wrażenie, jakie można stworzyć na potencjalnym kliencie, to to pierwsze. Trwa ono chwilę, dlatego, żeby wykreować interesującą reklamę, trzeba otworzyć się na nowości w świecie technologicznym, a decydującym czynnikiem jest kreatywność. Reklamy powinny być wizualnie interesujące i jednocześnie w oryginalny sposób przedstawiać produkty i usługi Twojej marki. Jak tworzyć takie reklamy? Sposobów jest wiele. Zapraszamy do przeczytania tego wpisu.

Jak zainteresować odbiorcę swoją reklamą?

Najbardziej opłacalna reklama to ta, która niesie za sobą jakiś przekaz. Zarówno interesujące, jak i zabawne klipy reklamowe czy reklamy w formie zdjęć wiralowo rozprzestrzeniane są w Internecie między użytkownikami. Dlaczego? Zapisują się one na długo w pamięci odbiorców i żyją dalej w sieci, ponieważ często są przerabiane i tworzone są z nich również memy. To wszystko sprawia, że są interesujące. Gdyby tak nie było, to użytkownicy by się przy nich nie zatrzymywali. Co może pomóc Ci w tworzeniu interesujących reklam?

Reklama w Google

Reklama w Google na pewno wzbudzi zainteresowanie użytkowników, ponieważ to w sieci często zaczyna się poszukiwanie produktów, usług czy jakichkolwiek innych informacji. Reklama w wyszukiwarce musi być dostosowana do użytkowników. To oni każdego dnia wpisują miliony zapytań o produkty czy usługi, a w odpowiedzi otrzymują propozycje stron. To może być między innymi Twoja strona, jeśli dostosujesz ją do rynku i konkurencji. Ważnym punktem jest dobranie słów kluczowych i wypozycjonowanie swojej strony, tak, by wyświetlała się w wynikach wyszukiwania w top 3! To tylko niektórerzeczy, które możesz zrobić, by potencjalni klienci dzięki dobrze przygotowanej reklamie trafili właśnie do Ciebie.

Reklamy Google Ads

Reklamy Google Ads wyświetlają się w wyszukiwarce Google tuż nad wynikami niesponsorowanymi. Są to kampanie linków płatnych i oznaczone są jako „reklama”. Jeśli Twojej firmie zależy na bardzo szybkiej promocji, to jest to rozwiązanie właśnie dla Ciebie. Szybko to nie znaczy, że będzie nieefektywnie. Wręcz przeciwnie. Jeśli w Twoim sklepie pojawiły się właśnie nowe produkty lub trwa jakaś akcja promocyjna, to możesz to szybko zareklamować dzięki linkom z płatnych kampanii AdWords. Jako że pojawiają się one na samej górze w wynikach wyszukiwania, to zainteresowanie użytkowników nimi jest znacznie większe niż wynikami znajdującymi się niżej. Wystarczy kilka chwytliwych haseł, ciekawe miniaturki zdjęć, zachęcające opisy, a ruch na stronie dzięki dobrej reklamie gwarantowany.

Produkcja filmów reklamowych

Jak nie zanudzić odbiorcy reklamami na miarę reklam radiowych? Produkcja filmów reklamowych to odpowiednie rozwiązanie. Film promocyjny można stworzyć dla każdej branży, dlatego nie ma żadnych ograniczeń. Wideo to aktualnie bardzo efektywne narzędzie promocji, dlatego warto zainwestować w filmy reklamowe. Wrocław posiada siedzibę jednej z lepszych agencji, dla których produkcja filmów reklamowych to czysta przyjemność. Flipside doradzi Ci, jak stworzyć coś, żeby Twoja reklama była interesująca. Filmy promocyjne to idealna propozycja dla wypromowania nowych produktów oraz usług. Dobrze zaplanowana kampania oparta na wideo marketingu sprawi, że Twoja reklama rozejdzie się w sieci wirusowo.

Influencer marketing

Społeczeństwo chętniej kupuje produkty, które poleca nam zaufana osoba. Osoba, która ma zbudowaną społeczność wokół siebie w sieci. Są to youtuberzy, blogerzy, instagramerzy, którzy na swoje sposoby pomagają widzom w wyborach zakupowych. Możesz podjąć współpracę z konkretnym influencerem, a ten w zamian za Twoje produkty lub wynagrodzenie, przygotuje odpowiedni materiał promocyjny na temat wybranego przez Ciebie produktu. Dla influencera jest to źródło dochodu, ma on swoje chwytliwe sposoby i na pewno zainteresuje swoich odbiorców świetną reklamą, którą przygotuje w ramach współpracy z Twoją firmą.

Reklama ze zdjęciem

A może proste rozwiązanie? Mówią, że takie bywają najlepsze. Reklama ze zdjęciem może sprzedać nie tylko sam produkt, ale również i styl Twojej marki. Na zdjęciach możesz pokazać również emocje. Wszystko zależy od tego, w jakim otoczeniu pokażesz produkt. Tło odgrywa również istotną rolę. Większą uwagę przyciągniesz za pomocą kontrastów. Wyraziste kolory zachęcą do klikalności. Na pewno niektóre produkty wymagają pokazania ich na modelach, inne wystarczy przedstawić w obecności drobnych dodatków.