Budowanie strategii marketingowej opiera się na szeregu różnorakich narzędzi i działań. Ciekawym sposobem na wzbudzenie zaufania wśród potencjalnych klientów i przywiązanie ich do naszej marki jest wykorzystanie gadżetów reklamowych jako niekonwencjonalnej formy reklamy. Gadżety firmowe pozwolą ci zaistnieć wśród odbiorców i uzyskać wiele korzyści. Jak stworzyć pozytywny wizerunek marki i nie uszczuplić znacząco naszego budżetu?

Czy gadżety reklamowe to duży wydatek?

Tym, co bardzo często hamuje nasz rozwój, jest niepewność co do naszych przyszłych działań. Potraktuj gadżety reklamowe jako świetną inwestycję, a nie nadprogramowy wydatek. Wykorzystanie ich przy budowaniu marki to strzał w dziesiątkę! Odpowiednio zaprojektowane gadżety ocieplą relację z kontrahentami, tym samym wzbudzą pozytywne skojarzenie wśród obdarowywanych. Inwestycja ta zwróci się w niedługim czasie, a ty szybko zauważysz pierwsze rezultaty. Poniżej znajdziesz listę sposobów na tanią produkcję gadżetów firmowych z logo.

Znajdź zaufaną firmę

Decydując się na produkcję gadżetów reklamowych, zrób dokładny research i przejrzyj oferty firm funkcjonujących na polskim rynku. Częstym błędem nowopowstałych firm jest współpraca z firmami, które nie oferują usług wysokiej jakości. Co za tym idzie, gadżety te nie spełnią swej podstawowej funkcji, a ty nie zyskasz w oczach klientów.

Jeżeli wciąż poszukujesz firmy zajmującej się produkcją gadżetów z logo, zajrzyj koniecznie tutaj – https://ceramika-reklamowa.com.pl/k/kubki-magic/. Polski producent ceramiki reklamowej to gwarancja produktów najwyższej jakości w stosunkowo niskiej cenie. Możliwość stworzenia filiżanek reklamowych czy kubków typu magic, które ukazują docelową grafikę dopiero pod wpływem ciepła, brzmi zachęcająco, nieprawdaż?

Zamów z wyprzedzeniem

Im szybciej, tym lepiej. W okresie świątecznym koszty związane z produkcją gadżety mogą znacząco wzrosnąć. Wówczas agencje reklamowe nie mogą narzekać na brak zamówień, a wręcz zachęcają do zamawiania nadruków z wyprzedzeniem. Towar niekiedy jest zamawiany indywidualnie dla klientów, co może również wydłużyć czas produkcji gadżetów oraz wpłynąć na cenę pierwotną u dostawców. Składając zamówienie wcześniej, unikniemy wysokiej marży oraz wyższych kosztów realizacji naszego zamówienia.

Karta stałego klienta

Pozyskanie nowych klientów wiąże się ze sporą inwestycją. Opracowanie strategii marketingowej czy rozwój social mediów to nieustannie rosnące wydatki. Firmy coraz częściej decydują się na utrzymanie stałych klientów przy sobie i docenienie ich poprzez zaoferowanie jednorazowej zniżki czy stałej atrakcyjnej stawki za konkretne usługi oraz produkty.

Przedpłata – czy to konieczne?

Niezupełnie! Warto jednak pomyśleć o przedpłacie, jeszcze zanim złożymy zamówienie. Realizacja zamówienia jest poniekąd równoznaczna z obciążeniem finansowym wybranej firmy. Zamówienie dostawy, stworzenie gadżetów, opłacenie faktur… Proces realizacji potrafi trwać tygodniami, co może zaburzyć płynność finansową agencji reklamowej. O ile istnieje taka możliwość, zdecyduj się na wpłacenie pierwszej zaliczki. Kto wie, być może wynegocjujesz o wiele niższą cenę…

Sposób nadruku

W zależności od wybranej techniki nadrukowywania grafik na gadżety reklamowe, ceny mogą stosunkowo rosnąć bądź maleć. Ostateczna cena jest w pełni uzależniona od ilości nadrukowywanych miejsc, poziomu trudności danego wzoru czy ilości kolorów. Chcąc całkowicie obniżyć koszty, pomyśl o uproszczeniu dotychczasowego nadruku. W miarę możliwości zredukuj nadmiar szczegółów, tym samym obniżysz koszty produkcji. Zastanów się, czy uproszczenie wzoru jest możliwe, a przede wszystkim czy nie zaburzy estetyki!

Tanie gadżety reklamowe

Początki niekiedy bywają trudne. Często zastanawiamy się, czy inwestycja w gadżety reklamowe jest konieczna. Mniejsze firmy nie zawsze dysponują sporym budżetem, a co za tym idzie, nie są w stanie zainwestować w dobrej jakości gadżety. Warto wówczas obrać nieco inną taktykę. Gadżety reklamowe to nie tylko świetny pomysł na obdarowanie klienta w podzięce za współpracę, lecz także dość tani nośnik reklamy. Jeżeli twój budżet nie pozwala ci na wydatek rzędu kilku tysięcy złotych, stopniowo rozwijaj swoją markę i buduj jej świadomość w oczach klientów. Jedną z najtańszych możliwości dostępnych na rynku są długopisy. Łatwe w przechowywaniu, uniwersalne, a przede wszystkim niebywale funkcjonalne… Zaopatrz się w oryginalne gadżety reklamowe z logo i wznieś swoją firmę na wyżyny!