Dbanie o relację ze swoimi klientami jest czasochłonne i wymagające, jednak przynosi wiele korzyści. Jedną ze skuteczniejszych metod na dostarczanie swoim nabywcom pozytywnych doświadczeń, jest inwestycja w gadżety reklamowe. W tym artykule dowiecie się, które z nich cieszą się największą popularnością i które warto wybrać dla swojej branży. 

Uniwersalność gadżetów reklamowych 

Istnieją pewne produkty, które sprawdzą się niezależnie od branży, w której działamy. Dodatkowo będą one odpowiednim prezentem zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn w każdym wieku. O czym mowa? Oczywiście o kubkach reklamowych, na których możemy umieścić logo swojej firmy lub ciekawą grafikę, która będzie bardziej spersonalizowana i dostosowana do konkretnego klienta. Kubki reklamowe nie muszą być nudne – aktualnie można się spotkać z takimi nowościami, jak kubki magic, czyli egzemplarze, które zmieniają kolor pod wpływem temperatury. Gdzie je dostać? Na przykład tutaj: https://ceramika-reklamowa.com.pl/k/kubki-magic/

Przydatne artykuły biurowe 

Kolejnym popularnym gadżetem reklamowym, który sprawdzi się w zasadzie w każdej branży, jest długopis. Mimo tego, że nasz świat staje się coraz bardziej zdigitalizowany, to w dalszym ciągu potrzebujemy długopisów, chociażby do podpisywania umów. Innym pomysłem na obdarowanie naszych klientów jest inwestycja w różnego rodzaju artykuły biurowe – notesy, kalendarze, zakreślacze czy pióra wieczne. Są to gadżety, które cechuje uniwersalność, podobnie jak kubki, dlatego możemy je wręczyć każdemu. 

Technologiczne gadżety 

Dla wszystkich, którzy siedzą w branży IT, przydatne okażą się takie gadżety jak myszka komputerowa, power bank czy pendrive. Większość z tego typu upominków jest znacznie droższa od tych, które wcześniej wymieniliśmy, jednak dzięki temu klient może jeszcze bardziej docenić naszą firmę i stać się lojalniejszy w stosunku do naszych produktów. Dzięki tego typu produktom często używanych przez naszych konsumentów będziemy mogli dotrzeć do większej ilości potencjalnych klientów, którzy zobaczą logo naszej firmy na gadżetach. 

Sportowe upominki 

Kolejnym typem produktów, którymi warto obdarowywać naszych klientów, są sportowe gadżety reklamowe. Jeśli naszą grupą docelową są ludzie młodzi, którzy dbają o zdrowie, to warto właśnie w takie prezenty celować. Mogą to być bidony, opaski na telefon do ćwiczeń czy koszulki sportowe. W ten sposób nasi klienci będą korzystali z tych artykułów na zewnątrz, dzięki czemu nasza firma stanie się jeszcze bardziej rozpoznawalna. 

Eleganckie gadżety reklamowe 

Ostatnią grupą produktów, w które warto inwestować, są gadżety ekskluzywne. Nimi warto obdarowywać zwłaszcza stałych, cenionych klientów, którzy powinni się czuć wyjątkowo. W tym wypadku musimy być świadomi wyższych kosztów inwestycji, ponieważ tylko dobrej jakości produkty zrobią naprawdę duże wrażenie. Mowa tu o skórzanych wizytownikach, grawerowanych portfelach czy portmonetkach.  Badania pokazują, że gadżety reklamowe są jedną z najskuteczniejszych form reklamowych, które również skutkują lojalnością klientów. Pamiętajmy, że aby coś dostać musimy najpierw coś dać od siebie. 

Przeczytaj poprzedni wpis:
Firmowe video – co warto nagrywać?

Przesyt informacyjny i płynące zewsząd komunikaty wpłynęły na wzrost znaczenia treści. O przewadze video nad innymi formami przekazu nikogo nie...

Zamknij